Dienst na verkoop

Richtlijnen retourprocedure

  • Zuivere retours (ongeopende verpakking)
    • Ticket aanmaken via de helpdesk
    • Zo kunnen we jouw retour snel en correct verwerken

  • Transportschade (beschadigde verpakking) 
    • Noteer de schade meteen op de CMR bij levering.
    • Meld dit binnen de 24 uur via een e-mail via de helpdesk

  • Verborgen schade (onbeschadigde verpakking, beschadigd toestel) 
    • Kijk eerst op de website van het merk: sommige werken met een rechtstreekse procedure. 
    • Indien dit via de centrale verloopt, gelieve een ticket aan te maken in de helpdesk

  • Herstellingen en DOA (DOA = technisch defect bij eerste gebruik, geen schade).
    • Volg de procedure van het merk.

Bij twijfel, altijd ticket aanmaken in de helpdesk.

Hulp nodig? Contacteer ons via ticket. We helpen graag!

Liever bellen? Neem direct contact op met de dienst na verkoop van de leverancier of bel ons.